בלוג סקס capolicycenter

בלוג סקס capolicycenter > סיפורי סקס > אוננות: הטיפול העצמי האולטימטיבי

אוננות: הטיפול העצמי האולטימטיבי

אוננות: הטיפול העצמי האולטימטיבי

למרות שפעם היה טאבו, אוננות צוברת אחיזה כחלק חשוב מטיפוח עצמי. זהו מעשה שיכול להביא הנאה ורגיעה לגוף ולנפש ללא כל סיכון של הריון לא רצוי או מחלות מין. נאמר גם שהוא מקל על מתח, משפר שינה ומטפח מודעות עצמית גדולה יותר. בין אם אתם רווקים, נמצאים בזוגיות מונוגמית או לא מונוגמיים, הוספת קצת הנאה סולו לשגרת הטיפוח העצמי שלכם יכולה להיות בדיוק מה שאתם צריכים כדי לטעון את המצברים שלכם.

אוננות נקראה הרבה דברים, מחטא ועד סימן של סטייה, אבל האמת היא שאוננות היא דרך טבעית ובריאה לחלוטין לחקור את גופך. זוהי פעילות מינית בטוחה לחלוטין כאשר היא נעשית לבד, והיא יכולה לגרום לך הנאה ללא צורך בשותפים נוספים. למעשה, רבים שמגלים את האוננות ומדביקים לה סטיגמות ירוויחו ממנה יותר מכל. אוננות יכולה לשמש כדי להפחית את הלחץ, לשפר את איכות השינה, ואפילו לשפר את הרווחה הכללית של האדם. זה מועיל במיוחד עבור אלה חדשים למיניות, להט"בים, ואלה מאותגרים הורמונים ולכן לא מסוגל להיות מגורה או לחוות הנאה עם אחר.

אבל, כמו בכל דבר, אין צורך להגזים עם אוננות. בדיוק כמו אימון אינטנסיבי מועבר למחרת יכול להשאיר אותנו כואבים, overdoing זה עם אוננות יכול להיות השפעה שלילית. מומלץ לקחת הפסקות בין המפגשים כדי לתת לגוף להיטען מחדש, כמו גם לחקור משיכות וטכניקות שונות כדי לשמור על דברים מעניינים ומהנים.

בנוסף, אתה לא צריך כל הזמן לקבל אורגזמה כדי לקצור את היתרונות כי אוננות יכולה להביא. אורגזמה היא בהחלט פרס נחמד אם זה קורה, אבל זה לא הכרחי. אנשים רבים נהנים פשוט לחקור חלקים שונים בגופם ולהעניק לעצמם הנאה ללא צורך בשיא.

אז, למה לא לתת אוננות לנסות בפעם הבאה שאתה צריך להרים אותי? להקדיש רבע שעה לעצמך באמצעות קצת הנאה עצמית יכול להיות יתרון בדיוק כמו קפה בבוקר או אמבטיה חמה אחרי יום ארוך. בנוסף, זוהי צורה אחת של טיפוח עצמי שאתה לא צריך לעזוב את חדר השינה שלך – או אפילו את המיטה שלך – כדי ליהנות.

לכן, אם מתחשק לכם קצת זמן לבד, קחו את חומר הסיכה האהוב עליכם ותראו אילו הנאות אתם יכולים לגלות. הגוף זקוק למנוחה, ואוננות יכולה להיות צורה נהדרת של הרפיה, ללא קשר למין או נטייה מינית.

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

שוכנת על חוף הים התיכון צפונית לתל אביב, שוכנת העיר הרצליה השלווה. העיר המקסימה הזו, הידועה בחופיה היפים, בארכיטקטורה המודרנית ובתרבות…

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

ויקיפדיה, הידועה כמקור למידע במגוון רחב של נושאים, הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. עם מיליוני מאמרים ועדכונים תכופים, היא הפכה לפלטפורמה…

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי, מלוות או מחזרות, הן כבר מזמן נושא של קסם ותככים. נשים אלה, המוצגות לעתים קרובות…

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע