בלוג סקס capolicycenter

בלוג סקס capolicycenter > סיפורי סקס > האם אוננות טובה לבריאות שלך? היתרונות של אהבה עצמית

האם אוננות טובה לבריאות שלך? היתרונות של אהבה עצמית

האם אוננות טובה לבריאות שלך? היתרונות של אהבה עצמית

אינדקס מומלץ
במשך מאות שנים, אוננות נחשבה לנושא טאבו, אך הגיע הזמן לשבור את הסטיגמה הזו ולדבר בפתיחות על היתרונות שהיא יכולה להביא. כן, אוננות היא לא רק טובה לבריאות שלך, אבל זה יכול גם לעזור לך להירגע ולהרגיש טוב יותר עם עצמך.

קודם כל, בואו נסתכל מה זה בעצם אוננות. זוהי פעולה של עינוג עצמי על ידי נגיעה באיברי המין שלך עד כדי עוררות מינית. יש אנשים שעושים את זה לבד, בעוד שאחרים עוסקים באוננות הדדית עם בני זוגם. זה יכול להיות חלק חשוב בכל חיי מין בריאים.

ישנם יתרונות פיזיים ונפשיים רבים לאוננות. זה עוזר לשחרר אנדורפינים אשר יכולים לגרום לשיפור במצב הרוח והוא יכול לסייע בניהול תסמיני חרדה ודיכאון. זה יכול גם להפחית מתח, מתח, ובסופו של דבר לגרום לשינה טובה יותר. אוננות גם מגרה את הייצור של הורמוני מין אשר לטווח ארוך יכול להוביל ליבידו מוגבר וביצועים מיניים משופרים.

היתרונות הבריאותיים של אוננות יכולים גם להיות מרשימים למדי. אוננות יכולה לסייע בהפחתת הסיכון לסרטן הערמונית אצל גברים ולסרטן השחלות והשד אצל נשים עקב שחרור הורמונים שיכולים למנוע היווצרות גידולים. יתר על כן, הוא נמצא כמסייע בהפחתת שיעור זיהומי שמרים, שרירנים וציסטות אצל נשים המאוננות לעתים קרובות.

לאוננות יכולים להיות גם יתרונות פסיכולוגיים מדהימים. רוב האנשים מדווחים על תחושת רוגע שיכולה להוביל לשיפור הרווחה הנפשית. אנשים יכולים גם להכיר את גופם טוב יותר ולכן לקבל מידע טוב יותר על מה שהם אוהבים ולא אוהבים, ובכך לשפר את היחסים האינטימיים.

חשוב לציין כי אוננות יכולה להיות התמכרות אם לא נעשה במתינות. אם אתה מרגיש שהאוננות משתלטת על חייך, עדיף לפנות לעזרה מקצועית. עם זאת, אם נעשה במתינות, אוננות יכולה להיות פעילות שיכולה להביא הנאה רבה ואפילו לשפר את הבריאות הכללית שלך.

לסיכום, ברור כי אוננות יכולה להועיל לרווחה פיזית, רגשית ונפשית. לכן חשוב לשבור את הסטיגמה סביבו ובמקום זאת לאמץ אותו כפעילות חיובית. אוננות יכולה לגרום לשינה טובה יותר, ליבידו משופר, רמות מתח נמוכות יותר ועוד מגוון יתרונות מדהימים. במילים אחרות, אהבה עצמית יכולה להביא תגמולים עצומים.

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

שוכנת על חוף הים התיכון צפונית לתל אביב, שוכנת העיר הרצליה השלווה. העיר המקסימה הזו, הידועה בחופיה היפים, בארכיטקטורה המודרנית ובתרבות…

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

ויקיפדיה, הידועה כמקור למידע במגוון רחב של נושאים, הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. עם מיליוני מאמרים ועדכונים תכופים, היא הפכה לפלטפורמה…

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי, מלוות או מחזרות, הן כבר מזמן נושא של קסם ותככים. נשים אלה, המוצגות לעתים קרובות…

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע