בלוג סקס capolicycenter

בלוג סקס capolicycenter > סיפורי סקס > לחקור את עולם פטישי המין

לחקור את עולם פטישי המין

לחקור את עולם פטישי המין

כשמדובר לתבל חיי מין, אנשים מסתמכים בעיקר על צעצועים ומשחקי תפקידים, כדי לעורר חקירה הדדית. עם זאת, עבור אנשים מסוימים זה לא מספיק. פטישי מין נפוצים יותר ויותר ויכולים להפוך את חיי המין שלך להרבה יותר מרגשים.

פטיש מיני הוא אובייקט או רעיון להעדפה מינית שלמישהו יש עניין מיני קיצוני או מקומם בו. בעוד פטישים סקס מסוימים נפוצים הרבה יותר מאחרים, הם כולם בסופו של דבר על חקר הלא נודע, עבור חלק, להתמכר קצת הנאה אסורה.

אחד הפטישים הנפוצים יותר הוא BDSM, אשר מייצג שעבוד, משמעת, סדיזם ומזוכיזם. פעילות זו עשויה לכלול שימוש בעור, מעצורים, משוטים ואפילו שוטים ומסכות. למי שלא בעניין הזה של פטיש, זה עלול להישמע מוזר ואפילו מסוכן. עם זאת, עבור אלה המתרגלים את זה, BDSM יכול להיות דרך בטוחה בהסכמה לחקור את הגבולות אחד של השני.

https://www.24hourescort.com/category/דירות-דיסקרטיות/
פטיש מיני פופולרי נוסף הוא פטישיזם רגליים, שבו אנשים מוצאים הנאה במראה, ריח או מגע של כפות רגליים. פטיש זה יכול לנוע בין עיסוי כף רגל בסיסי למישהו לובש גרביים מיוחדים, או אפילו להיות מנשק או מלקק על ידי הרגליים. אנשים יכולים גם לחקור את העונג של להיות קשורים, מדגדגים, ומאונן עם הרגליים.

יש גם פטישים רפואיים, שבהם ההנאה מגיעה מלבישת מדים רפואיים, מביקור רופאים, או מהזרקת חומרים רפואיים. אנשים עשויים להתחפש לאחיות או רופאים, או אפילו לבצע הליכים רפואיים כגון חוקנים.

ואז, יש פטישים של שעבוד ושליטה. זה כרוך בכך שאחד מבני הזוג נמצא בשליטה מלאה, והשני כנוע להם. זה יכול לכלול כל דבר, החל משימוש באזיקים, אזיקים וכיסויי עיניים ועד מכות ושעבוד קל. זה הכל על לחקור כמה רחוק אתה יכול ללכת ואת כמות ההנאה שאתה יכול לחוות.

עבור אלה המעוניינים לחקור פטישים מיניים, העצה הטובה ביותר היא להתחיל לאט לתקשר עם השותף שלך. בעוד הסכמה יכולה להיות קצת שטח אפור עם כמה פטישים, תקשורת יכולה באמת לעזור לך לנווט את הלא נודע ולהבטיח כי שניכם יש חוויה מהנה.

בסך הכל, פטישים מיניים יכולים להיות דרך מצוינת לחקור תחומים שונים של הנאה. עם תקשורת והסכמה, שני בני הזוג יכולים ליהנות מהם בבטחה. בין אם זה BDSM, פטישיזם ברגל, פטישיזם רפואי, או שעבוד ושליטה, חייב להיות משהו שישפר את חיי המין שלך.

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

שוכנת על חוף הים התיכון צפונית לתל אביב, שוכנת העיר הרצליה השלווה. העיר המקסימה הזו, הידועה בחופיה היפים, בארכיטקטורה המודרנית ובתרבות…

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

ויקיפדיה, הידועה כמקור למידע במגוון רחב של נושאים, הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. עם מיליוני מאמרים ועדכונים תכופים, היא הפכה לפלטפורמה…

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי, מלוות או מחזרות, הן כבר מזמן נושא של קסם ותככים. נשים אלה, המוצגות לעתים קרובות…

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע