בלוג סקס capolicycenter

בלוג סקס capolicycenter > סיפורי סקס > עיסוי ארוטי עם שמנים: אילו סוגים מומלצים

עיסוי ארוטי עם שמנים: אילו סוגים מומלצים

עיסוי ארוטי עם שמנים: אילו סוגים מומלצים

עיסוי ארוטי הוא פעילות פופולרית ומהנה להפליא שיכולה לעזור לפתוח שיחות על פנטזיה, הנאה וסקס טוב יותר. כאשר אנו חושבים על עיסוי, רבים מאיתנו חושבים על שמנים צמחיים ובעלי ריח מתוק הנפוצים בטיפול בעיסוי. אבל האם ידעתם שניתן להשתמש בשמני עיסוי וקרמים כדי ליצור חוויות חושניות מאוד – ואפילו ארוטיות?

כולנו אוהבים עיסוי אירוטי, גברים וגם נשים. יש גברים שמקבלים אותו מהנשים שלהן, ויש גברים שמעניקים לנשים שלהן. אבל כמובן את העיסוי הכי טוב מקבלים אצל נערות ליווי.   

בין אם אתם מחפשים להוסיף עיסוי ארוטי לרפרטואר חדר השינה שלכם ובין אם אתם  מנוסים במין טנטרי, בתקווה להרחיב את קופסת הצעצועים שלכם, שמני עיסוי הם הדרך המושלמת להכניס קצת יותר חושניות לסצנה. עם זאת, יש לזכור כי לא כל שמני העיסוי נוצרו שווים. הנה שמני העיסוי המובילים להנאה ארוטית.

'שמן על בסיס סיליקון' הוא אחד משמני העיסוי הפופולריים ביותר לעיסוי ארוטי. שמן על בסיס סיליקון מושלם למי שרוצה ליצור חוויה חושנית ואינטימית באמת. המרקם החלקלק של שמן עיסוי זה מגביר את העונג מכיוון שהוא מחליק בקלות על העור. בנוסף, מכיוון שהוא לחלוטין לא שמנוני, הוא לא ישאיר שאריות.

'שמן קוקוס אורגני' מושלם ליצירת תחושות עזות במהלך העיסוי. שמן קוקוס אורגני עשיר ודחוס באותה מידה מרגיש נפלא כאשר הוא נמרח על הגוף. בנוסף, קל מאוד לנקות אותו – הוא נשטף עם מעט מים חמים. זו גם בחירה מצוינת למי שמעדיף להימנע מרכיבים סינתטיים.

'שמן Wild Thing' הוא גם בחירה מצוינת למי שרוצה להוסיף משהו קטן ומיוחד לעיסויים. לשמן עיסוי זה יש יתרון נוסף של המרצת אפרודיזיאקים טבעיים, כמו שמן קינמון וילנג-ילנג. הוא גם מועשר בחומצות אמינו טבעיות שעוזרות להגביר את ההנאה הגופנית ואת העוררות. נדרשות רק כמה טיפות כדי ליצור חוויה חושנית באמת שבטוח תרגש גם אותך וגם  בת הזוג שלך. 

לבסוף, 'שמן מכף רגל ועד ראש' מושלם למי שרוצה שמן עיסוי המספק עקצוצים מהנים מכף רגל ועד ראש. שמן זה מכיל תערובת ייחודית של שישה שמנים אתריים, כולל אקליפטוס, בלזם, לבנדר ונענע חריפה. זה יוצר תחושת קירור אינטנסיבית המסייעת להגביר את העוררות. בנוסף, הוא עבה במיוחד, מה שמקל על התפשטות העור של בת הזוג.

עיסוי ארוטי יכול להיות דרך חושנית ומהנה להפליא לחקור את המיניות שלך. עם שמני העיסוי הנכונים, עם זאת, אתה והשותף שלך יכולים לשפר את החוויה עוד יותר. בין אם אתם מחפשים שמן חלקלק וחלק או כזה שמספק עקצוץ נעים, אחד משמני העיסוי המובילים האלה אמור להיות מסוגל לענות על הצרכים שלכם. עם שמן עיסוי נכון, אתה יכול ליצור חוויה ארוטית להפליא שאתה והשותף שלך לעולם לא לשכוח.

בסוכנות https://www.olagirls.com תוכלו למצוא נערות מומחיות לעיסוי ארוטי. 

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

שוכנת על חוף הים התיכון צפונית לתל אביב, שוכנת העיר הרצליה השלווה. העיר המקסימה הזו, הידועה בחופיה היפים, בארכיטקטורה המודרנית ובתרבות…

גלו את הקסם השליו והתרבות הקוסמופוליטית של הרצליה, ישראל

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

ויקיפדיה, הידועה כמקור למידע במגוון רחב של נושאים, הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. עם מיליוני מאמרים ועדכונים תכופים, היא הפכה לפלטפורמה…

טיפים לסקס עבור ויקיפדיה: שיפור החוויה שלך באנציקלופדיה המקוונת הגדולה בעולם

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי, מלוות או מחזרות, הן כבר מזמן נושא של קסם ותככים. נשים אלה, המוצגות לעתים קרובות…

לחקור את העולם של נערות ליווי: המורכבויות והמחלוקות של מקצוע